Friday, March 16, 2012

අනේ අපොයි !!!!!!

                             
                              ඔන්න ඉතින් මේක මටමත් නෙමෙයිද මන්දා උනේ. කෝම හරි ඉතින් ඔය අපි ඒ ලෙවල් කියල එකකට පන්ති යනවනේ.ඔන්න ඉතින් පන්තියකට ගියා. කෝමත් ඉතින් පලවෙනි දවසනේ ඔන්න ඉතින් ගියා ඉස්සරහම පේලියකට. අම්මට උඩු කිව්වලු එහා පැත්තේ ඉන්නවා ගින්දර වගේ කෑල්ලක්. රම්පෙට පොරි පොකුරු පොකුරු කිව්වලු ඉතින්. සර් කාරයත් වැඩියා පන්තියට ඉතින්. ඔන්න පලවෙනි දවසේ පොඩ්ඩක් වැඩ කරලා ගනන් වගයක් හදන්න දුන්නා ඉතින්. අඩෙ අප්පා මෙන්න මේකි නිකන් විදිල්ල වගේ හදාගෙන හදාගෙන යනවා. මාත් එකි දිහා බලන් ඉන්න එක නවත්තලා දඩ බඩ ගාලා ගනන් ටික හැදුවා.ඔන්න ඔය දවස ඉතින් පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ ගියා.


                                                        ඔන්න තව දවසක් අර අනිත් සබ්ජෙක්ට් එකකට ඔන්න තව පන්තියකට ගියා. දෙයියෝ නිකන් මගේ මූන බැලුවා වගේ මෙන්න මේකි මම යන අනිත් පන්තියටත් එනවා. පට්ට පට පට. මටද ඉතින් මාර ෆන්. ඉතින් ඕම පන්ති දෙකකට සෙට් වෙන කෙල්ලව මට ෆේස්බුකියෙත් සෙට් උනා. දැන් ඉතින් ගොඩ වගේ තමා. කොච්චර මුන බැලුවත් අනේ මන්දා මටමයි වෙන්නේ කියන්නේ මේකිට කොල්ලෙක් ඉන්නවලු ඉතින්. ඇඩෙනවනෙ !!! ඔන්න කමක් නෑ මොනා කරන්නද කියලා පොඩි ආතල් එකක් දාලා ෆුල් ෆන් එකේ ඉන්නකොට ඉතින් මෙකිත් ඔන්න මෙයාගේ දුක මාත් එක්කම ඇද බාන්න ගත්තානේ.....

                                           මගෙ හිත කොච්චර ගල් වගේ උනත් කෙල්ලෙක්ගේ දුකක් අහනකොට ඉතින් බටර් වගේ දිය වෙනවා. ඒම තාමා ඕනම කොල්ලෙක්ගේ හිත. කෝම හරි ඉතින් මෙන්න මෙයාගෙ කොලුවා ජොලි නැලු, එයා හිතපු කොල්ලා නෙමෙයිලු. අනම් මනම් බයිලා. කාගෙවත් දුකෙදි සතුටු වෙන්න එපා කිව්වට මගේ හිතේ චුට්ටන් සතුටක් ආවා. ඇයි බොලේ මට මෙකිව සෙට් කරගන්න පුලුවන්නේ. මොකො නොකිව්වට  මාත් මෙකිට හිතෙන් මෙව්වා කලා. අන්තිමට ඉවසන් ඉන්න බැරි පාර මෙකිගේ දුක නෙමෙයි මගෙ දුක නැති කරගන්න කියලා මම මගෙ මෙව්වා එක එයාට කිව්වා. අයියෝ සල්ලි කිව්වලු එයා බැ කියනවනේ. ඒ උනාට කෙල්ලගේ හිතේ කොනක පොඩි මෙව්වා එකක් අනිවා තියෙනවා. ඒක ඉතින් කොල්ලගෙ මේ ටිකිරි මොලේට තේරුනා.




                                        එ හින්දා මාත් දත කාගෙන ට්‍රයි කලා කලා ඒත් මෙකි බයයි වැඩෙට. මොකො අර කොල්ලා මොන හරි කරයි කියලා. මොනා කරන්නද. අනුන්ගේ කුඩු කඩන්න ඔනේ නෑනේ.. මාත් ඉතින් කෙල්ලගේ කැමැත්තනේ මොනා කරන්නද කියලා දුකින් උනත් එකිගේ දුක අහගෙන හිටියා. තාමත් අහනවා. හපොයි කිව්වලු නේ........ එකි කොල්ලා එක්ක දුකේ මම එකි නැතුව දුකේ..... දැන් ඉතින් හිත ගිය කෙල්ලත් වෙන තැනකනේ. හිත යන කෙල්ලෙක් එනකම් මාත් ඉතින් ඔහේ ඩොටේට වෙලා ඉන්නවා.

                       ඩොටේ කියන්නේ කොහෙදැයි අනම් මනං බහු භුත හිතන්නේ නැතුව ඉක්මනට ඔය උඹලගේ හිතවල් වල මෙව්ව උන කෙල්ලෙක් හරි කොල්ලෙක් හරි ඉන්නවනම් ගිහින් ඔය මෙව්වා එක ටක් ගාලා කියපන්. නැත්තම් ඉතින් සොරි ඩොට් කොම්ම තමා.

දැනටමත් සේම් ස්ටොරියනම් ඉතින් හූල්ල හූල්ල ඉන්නේ නැතුව මෙන්න මේ සින්දුව වත් කියලා ෆන් එකේ ඉන්න. නැතුව වෙන මොනවා කියල කරන්නද ?  මම නම් ඉතින් මේ දවස් වල ඕකම තමා කියන්නේ...... හෙහෙහෙ......

ඔන්න එහෙනම් ඒකත් අහගෙනම යන්නකො කස්ටිය......








4 comments:

  1. පස්ටය් බන්. එළකිරි.. keep it up!!

    ReplyDelete
  2. මට ඇඩෙනවා අප්පා.......

    ReplyDelete
  3. Ithin mokada anthimata une... hafoi kiyahankoooo

    ReplyDelete

නිදහස් අදහස්....